2009. október 9., péntek

Ciao Itália! Magyarország a négy között !!!


Németh Krisztián továbblőtte a fiatalokat!
Ez már tényleg fantasztikus dolog! Azért az olaszokon is túl tudott jutni a magyar U20-as csapat, és ráadásul ilyen idegölő, izgalmas meccsen! Feleségemmel, nővéremmel és sógorommal néztük a meccset(az első félidőben még Galambos Józsiék is velünk szorítottak) és be kell valljam, sokszor nem tudtam a tv-re nézni mert féltem a szokásos magyar betegségtől: az utolsó percben kapunk ki...
De most végre megtört az átok!
Németh Krisztián igazolta tehetségét, nem beszélve az előkészítésről. Igaz, kellett hozzá a sok kiállítás...de a foci márcsak ilyen. Egyszer végre nekünk is szerencsénk volt! Ahogy korábban írtam, szerintem Némethnek helye kell, hogy legyen a nagyválogatottban, nagyon örülök, hogy feltalálta magát a kapu előtt és a két góljával is bizonyította, hogy nem véletlen igazolta le a Liverpool (bár attól még kissé messze van, hogy a vörösök kezdőjében találja magát-de szerintem a kölcsönadása előnyére válik).
Következik Ghána-aki szintén nem piskóta ellenfél. De hamár eddig eljutottak...ki tudja!
Addig is: Hajrá Magyarok! Holnap pedig következik a Portugál-Magyar meccs-remélhetőleg hasonló "hepienddel"!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése