2009. augusztus 11., kedd

Végkielégülve-gazdagon


Egyszerű a recept, ha valaki a MAI DEMOKRATIKUS MAGYARORSZÁGON csendben, gazdag akar lenni: közalkalmazottként, vezető-és minél nagyobb pozícióban olyan lépéseket kell tennie amiért lehetőség szerint elbocsájtják és ellenszolgáltatásként kap jónéhány millió forintos végkielégítést...persze a lehetséges felmerülő országos visszhangot elviselve-ahogy a BKV h.politikai igazgatója tette!

Ráadásul még nyugdíjas is...ez aztán a végkielégülés! :-)
Hogy lehet az, hogy az ember dolgozik valahol, aztán kirúgják, és még jól ki is elégítik? A kérdés, -főleg a szimpatikus hölgy láttán-és eset története kapcsán, hogy milyen eszközzel...max furkósbottal kellett volna történnie...dehát ebben a mai szép magyartörvényországban ez sem meglepő.
És ő mit csinált ezért a szép prémiumért?
Kidolgozta az új menetrendet, de az végül nem lépett életbe.
Tehát: mint azt az elején írtam: nem kell semmi érdemlegeset tenni ha az ember egy nagy, közpénzből működő cégnél dolgozik, sőt, jobb ha rossz dolgot tesz, és jól kielégítve kirúgják:-)
És a vezérigazgató hogyhogy nem tudott ezekről? Nem kéne most őt is rendes vagy rendkívüli felmondással, de mindenképpen végkielégítés nélkül meneszteni?
Javasolnám mindkét fél részére: aki ezt a döntést meghozta és főleg a képen szereplő kb 140 kg-os kedves hölgy számára, hogy ha már a "sikeres" közlekedési vállalatnál érdekeltek: mindketten dolgozzanak legalább egy évig pl. bkvellenőrként-
-bizonyításképp:megérdemelték e kis összeget és a pozícióra méltó munkatársként tudják bizonyítani rátermettségüket és elkötelezettségüket e csodásan működő, az ország egyik vérszívó cégénél...miközben a 4-es Metro csúszik, kétes a kiviteli csúsztatása a budapesti buszok rothadnak, kigyulladnak, a sofőröket megverik, lelökik a járművekről...
Ugye megérdemlik a kielégítést...?
Vagy másmilyen eszközzel kellene...???
Leszarom a hatalmi harcukat, amikor a buszok szétesnek, kigyulladnak, az ablakokon nem lehet kilátni a kosztól, a menetrend meg csak tájékoztató jellegű.
Sokmindent lehet mondani a BKV-ról, de azt nem, hogy jól működő cég. Több mint 80 milliárd forintos adóssága van, és a buszok átlagéletkora 16 év.
Úgy tűnik akkor, hogy ez a cég nem azért van, hogy utasokat szállítson.
Alibi cég, valakik megint csak jól járnak....de nem a bkv járműveivel...minimum bmv-vel...saját sofőrrel akik nem ismerik a buszok autómata váltóját...
És, hogy ne legyen ilyen kurta a történet, szépországunkban más oriáscégnél is létezik hasonló történet:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése